Návod na bezplatnú výmenu tovaru


1. Pre úspešnú výmenu tovaru produkt starostlivo zabaľte a balík odneste na najbližšie odberné miesto Packety (Zásielkovne). Najbližšie odberné miesto vo Vašom okolí môžete nájsť podľa PSČ tu: https://www.packeta.sk/pobocky

2. DÔLEŽITÉ - Do balenia vložte Formulár na výmenu tovaru

3. Pri odovzdávaní balíka personálu na odbernom mieste spomeňte, že si želáte vrátiť balík ako spätnú zásielku s vrátkovým kódom: 99848818

4. Personál následne vytlačí štítok pre odoslanie a balík od Vás prevezme. Poštovné za spätnú zásielku NEPLATÍTE

5. Balík príde na 100% priamo na našu adresu do týždňa Vám produkt vymeníme.
    6. Po spracovaní výmeny Vám príde potvrdzovací email s novým sledovacím číslom zásielky.

    1️⃣ Starostlivo zabaľte produkt do vhodného balíka, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.

    2️⃣ Do balíka vložte Formulár na výmenu tovaru

    3️⃣ Odneste balík na najbližšie odberné miesto Packety (Zásielkovne). Najbližšie odberné miesto si môžete vyhľadať podľa PSČ tu: https://www.packeta.sk/pobocky.

    4️⃣ Obsluhe nahláste vratkový kód: 99848818 (Tento kód je univerzálny a platí pre všetkých zákazníkov).

    5️⃣ Personál vytlačí štítok, balík od Vás prevezme a obdržíte číslo spätnej zásielky (končí na „ZZ“). Toto číslo si, prosím, uschovajte.

    6️⃣ Poštovné za spätnú zásielku neplatíte – všetky náklady hradíme my.

    7️⃣ Balík dorazí na našu adresu a my Vám do 10 dní zašleme vymenený produkt.

    8️⃣ Po spracovaní výmeny Vám zašleme potvrdzovací e-mail s novým sledovacím číslom zásielky.

    📌 Dôležité:

    • Ak do 10 dní neobdržíte potvrdenie o výmene, kontaktujte nás s číslom spätnej zásielky (končí na „ZZ“) na podpora@hevisleep.sk a preveríme to.